NG 1846G Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
NG 1846G -jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden. Suunniteltu vaativille kuljettajille, jotka arvostavat jarrutustarkkuutta ja luotettavuutta kaikissa olosuhteissa. Innovatiivinen muotoilu ja korkealaatuisten materiaalien käyttö varmistavat erinomaiset jarrutusominaisuudet ja tuotteen pitkän käyttöiän.
Edistyksellistä Teknologiaa Turvallisuutesi Takaamiseksi
NG 1846G on kelluva WAVE-tyyppinen jarrulevy alumiinikeskiöllä. Aaltoileva ulkoreuna ei ainoastaan anna levylle urheilullista ilmettä, vaan ennen kaikkea parantaa jarrutustehoa, haihduttaa lämpöä, puhdistaa jarrupalat ja vähentää niiden kulumista. Alumiinikeskiö vähentää levyn painoa, mikä parantaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia, vähentää tärinää ja tehostaa jarrutusta. Lisäksi kelluva rakenne varmistaa täydellisen istuvuuden jarrupaloihin, minimoi tärinän riskin ja takaa tasaisen jarrutuksen.
Tekniset Tiedot ja Edut:
- Käyttötarkoitus: Etujarrulevy
- Ulkoläpimitta: 320 mm
- Sisäläpimitta: 80 mm
- Levyn paksuus: 5 mm
- Kiinnitysreikien lukumäärä: 5
- Kiinnitysreiän halkaisija: 8,25 mm
- Asennuspuoli: Universaali (oikea tai vasen)
- Valmistajan koodi: 1846G
- Tyyppi: WAVE (aaltoileva reuna)
- Keskiosa: Alumiini
- Rakenne: Kelluva
NG-tuotemerkki on synonyymi laadulle ja kokemukselle moottoripyörien ja skoottereiden osien valmistuksessa. Valitsemalla NG 1846G -jarrulevyn investoit turvallisuuteesi ja ajomukavuuteesi.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 5 kiinnitysreikää.

Asennuspuoli prawa lub lewa - uniwersalna
Levy asennetaan ajoneuvon oikealle tai vasemmalle puolelle.

Valmistajan koodi
Valmistajan jarrulevyn tunnus: 1846G

G - Alumiinikeskiö
Alumiinista valmistettu sisärengas vähentää jarrulevyn kokonaismassaa, mikä parantaa jarrutustehoa, vähentää tärinää, parantaa kestävyyttä ja tehostaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.