NG 1813 Jarrulevy - Luotettavuutta ja turvallisuutta tien päällä
NG 1813 -jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden ajoneuvollesi. NG, tuotemerkki, joka tunnetaan erinomaisten parametrien omaavien osien valmistajana, tarjoaa tuotteen, joka täyttää vaativimpienkin kuljettajien odotukset. Tarkka työstö ja korkealaatuisten materiaalien käyttö takaavat luotettavuuden ja pitkän käyttöiän.
Erinomaiset tekniset parametrit
NG 1813 -jarrulevylle on ominaista ulkohalkaisija 220 mm, sisähalkaisija 100 mm ja paksuus 5 mm. Neljä asennusreikää, joiden halkaisija on 10,25 mm, takaavat turvallisen ja vakaan asennuksen. Universaalin rakenteen ansiosta se voidaan asentaa ajoneuvon sekä oikealle että vasemmalle puolelle.
Kelluva järjestelmä parempaan jarrutukseen
Kelluvan järjestelmän käyttö NG 1813 -levyssä takaa entistä paremman jarrutustehon. Levyjen kahden osan liikkuva liitos holkkien avulla mahdollistaa tarkan säätämisen jarrupaloihin, minimoiden vääntymisen riskin ja lisäten kosketuspintaa.
NG 1813 -levyn valinnan edut:
- Turvallisuus: Korkealaatuinen työstö ja tarkat parametrit takaavat tehokkaan ja turvallisen jarrutuksen.
- Kestävyys: Kestävien materiaalien käyttö takaa levyn pitkän käyttöiän.
- Yhteensopivuus: Universaali rakenne mahdollistaa asennuksen moniin ajoneuvomalleihin.
- Suorituskyky: Kelluva järjestelmä varmistaa optimaalisen sopeutumisen jarrupaloihin, mikä lisää jarrutustehokkuutta.
- NG-tuotemerkki: Tunnettu NG-tuotemerkki on synonyymi laadulle ja luotettavuudelle moottoripyörä- ja skootteriosien maailmassa.
Valitse NG 1813 -jarrulevy ja nauti turvallisesta ja mukavasta ajosta.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 4 kiinnitysreikää.

Asennuspuoli prawa lub lewa - uniwersalna
Levy asennetaan ajoneuvon oikealle tai vasemmalle puolelle.

Valmistajan koodi
Valmistajan jarrulevyn tunnus: 1813

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.