NG 1639ZG Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
NG 1639ZG -jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden. Suunniteltu vaativille kuljettajille, se tarjoaa erinomaisen jarrutusvoiman kaikissa olosuhteissa. Tarkka työstö ja korkealaatuisten materiaalien käyttö takaavat pitkän käyttöiän ja luotettavuuden.
NG 1639ZG -levyn tärkeimmät ominaisuudet:
- Kelluva rakenne: Levyn ulkoreuna on liikkuva, mikä minimoi muodonmuutosten riskin ja varmistaa jarrupalojen tasaisen paineen. Tämä tarkoittaa parempaa jarrutustehoa ja pidempää palojen käyttöikää.
- Alumiinikeskiö: Sisempi alumiinirengas vähentää levyn painoa, mikä parantaa ajodynamiikkaa ja vähentää jousitusjärjestelmän kuormitusta. Lisäksi alumiini johtaa tehokkaasti lämpöä pois, estäen levyn ylikuumenemisen.
- Tarkka työstö: NG 1639ZG -levy on valmistettu pienintäkin yksityiskohtaa myöten, mikä takaa täydellisen istuvuuden ja optimaalisen toiminnan jarrujärjestelmän kanssa.
- Korkealaatuiset materiaalit: Kestävien ja kulutusta kestävien materiaalien käyttö varmistaa levyn pitkän käyttöiän ja luotettavuuden jopa vaikeissa käyttöolosuhteissa.
Tekniset tiedot:
- Käyttötarkoitus: Etu
- Ulkohalkaisija: 320 mm
- Sisähalkaisija: 102 mm
- Levyn paksuus: 5 mm
- Asennusreikien lukumäärä: 6
- Asennusreiän halkaisija: 8,25 mm
- Asennuspuoli: Universaali (oikea/vasen)
- Valmistajan koodi: 1639ZG
NG 1639ZG -jarrulevy on ihanteellinen valinta niille, jotka arvostavat turvallisuutta ja jarrutustarkkuutta. Valitse NG-laatua ja nauti täydellisestä hallinnasta ajoneuvosi yli.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 6 kiinnitysreikää.

Asennuspuoli prawa lub lewa - uniwersalna
Levy asennetaan ajoneuvon oikealle tai vasemmalle puolelle.

Valmistajan koodi
Valmistajan jarrulevyn tunnus: 1639ZG

G - Alumiinikeskiö
Alumiinista valmistettu sisärengas vähentää jarrulevyn kokonaismassaa, mikä parantaa jarrutustehoa, vähentää tärinää, parantaa kestävyyttä ja tehostaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.