NG 1214ZG Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
NG 1214ZG jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden. Suunniteltu vaativille kuljettajille, jotka arvostavat tarkkaa jarrutusta ja luotettavuutta kaikissa olosuhteissa.
Tärkeimmät ominaisuudet:
- Kelluva asennus: Kaksiosainen levyrakenne, joka on yhdistetty holkeilla, varmistaa paremman istuvuuden jarrupaloihin ja minimoi muodonmuutoksen riskin, mikä tarkoittaa tehokkaampaa jarrutusta.
- Alumiiniydin (G): Kevyt alumiiniydin vähentää levyn painoa, parantaa jarrujärjestelmän suorituskykyä, vähentää tärinää ja lisää kestävyyttä.
- Tarkka valmistus: Levy, jonka ulkohalkaisija on 310 mm, sisähalkaisija 102 mm ja paksuus 5 mm, sekä 6 kiinnitysreikää, joiden halkaisija on 8,25 mm, takaa täydellisen istuvuuden ja optimaaliset käyttöparametrit.
- Yleisasennus: Levy sopii sekä ajoneuvon oikealle että vasemmalle puolelle.
Käyttäjän edut:
- Tehokkaampi jarrutus: Kelluva asennus ja alumiiniydin varmistavat tarkan ja tehokkaan jarrutuksen kaikissa olosuhteissa.
- Lisääntynyt kestävyys: Laadukkaat materiaalit ja tarkka valmistus takaavat levyn pitkän käyttöiän.
- Vähentynyt tärinä: Alumiiniydin vähentää tärinää, mikä varmistaa ajomukavuuden ja turvallisuuden.
- Helppo asennus: Yleismallin ansiosta levyn asentaminen on helppoa.
NG-tuotemerkki on synonyymi laadulle ja luotettavuudelle moottoripyörä- ja skootteriosien alalla. Valitsemalla NG 1214ZG jarrulevyn investoit turvallisuuteen ja ajomukavuuteen.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 6 kiinnitysreikää.

Asennuspuoli prawa lub lewa - uniwersalna
Levy asennetaan ajoneuvon oikealle tai vasemmalle puolelle.

Valmistajan koodi
Valmistajan jarrulevyn tunnus: 1214ZG

G - Alumiinikeskiö
Alumiinista valmistettu sisärengas vähentää jarrulevyn kokonaismassaa, mikä parantaa jarrutustehoa, vähentää tärinää, parantaa kestävyyttä ja tehostaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.