NG 788G Kelluva Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
NG 788G kelluva jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden. Suunniteltu vaativille kuljettajille, jotka arvostavat tarkkaa jarrutusta ja luotettavuutta kaikissa olosuhteissa. NG-merkki on synonyymi innovatiivisille ratkaisuille ja huomiolle yksityiskohtiin, mikä tarkoittaa erinomaisia parametreja ja pitkää tuotteen käyttöikää.
Erinomaiset Tekniset Parametrit
- Ulkohalkaisija: 310 mm
- Sisähalkaisija: 94 mm
- Levyn paksuus: 5 mm
- Kiinnitysreikien lukumäärä: 6
- Käyttötarkoitus: Etu
NG 788G Kelluvan Levyn Edut
Kelluva rakenne, joka koostuu kahdesta holkeilla yhdistetystä osasta, tarjoaa useita etuja:
- Lisääntynyt jarrutusvoima: Liikkuva ulkolevy mukautuu täydellisesti jarrupaloihin, mikä tarkoittaa tarkkaa ja tehokasta jarrutusta.
- Tärinän vähennys: Kelluva rakenne minimoi tärinää ja melua jarrutuksen aikana, mikä takaa ajomukavuuden.
- Parempi lämmönpoisto: Levyn alumiinikeskiö haihduttaa tehokkaasti lämpöä, mikä estää jarrujärjestelmän ylikuumenemisen ja pidentää levyn käyttöikää.
- Pienempi paino: Alumiinikeskiö vähentää levyn painoa, mikä vaikuttaa ajoneuvon parempaan dynamiikkaan.
Miksi valita NG 788G -levy?
- Korkealaatuisin työnjälki: NG-merkki on tae lujuudesta ja kestävyydestä.
- Innovatiivinen teknologia: Kelluva rakenne ja alumiinikeskiö ovat ratkaisuja, jotka takaavat optimaaliset jarrutusparametrit.
- Turvallisuus ja luotettavuus: NG 788G -levy on varmuus tehokkaasta jarrutuksesta kaikissa tilanteissa.
- Täydellinen istuvuus: Laaja valikoima saatavilla olevia malleja mahdollistaa täydellisesti moottoripyörääsi tai skootteriisi sopivan levyn valinnan.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 6 kiinnitysreikää.

G - Alumiinikeskiö
Alumiinista valmistettu sisärengas vähentää jarrulevyn kokonaismassaa, mikä parantaa jarrutustehoa, vähentää tärinää, parantaa kestävyyttä ja tehostaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.