NG 1786XG Kelluva Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
NG 1786XG kelluva jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden. Se on suunniteltu vaativille käyttäjille ja tarjoaa erinomaisen jarrutusvoiman kaikissa olosuhteissa. Innovatiivinen kelluva rakenne minimoi tärinää ja varmistaa jarrupalojen tasaisen kulumisen, mikä pidentää koko järjestelmän käyttöikää.
Edistyksellistä Teknologiaa Turvallisuutesi Vuoksi
NG 1786XG -levyssä käytetään edistyksellisiä teknologioita, kuten alumiinikeskiötä ja aaltoilevaa ulkoreunaa. Alumiinikeskiö vähentää levyn painoa ja parantaa lämmönpoistoa. Aaltoileva ulkoreuna (WAVE-tyyppi) lisää jarrutustehoa, puhdistaa palat ja minimoi niiden kulumisen. Levy on varustettu 5 kiinnitysreiällä.
Tekniset tiedot:
- Käyttötarkoitus: Etu
- Ulkoläpimitta: 298 mm
- Sisäläpimitta: 132 mm
- Levyn paksuus: 5 mm
- Kiinnitysreikien määrä: 5
- Tyyppi: Kelluva, WAVE
- Keskiosa: Alumiini
NG 1786XG -levyn Valinnan Edut:
- Erinomainen jarrutusvoima: Luottamusta ja turvallisuutta joka tilanteessa.
- Tärinän vähentäminen: Mukavuutta ja tarkkuutta jarrutuksen aikana.
- Tasainen palojen kuluminen: Jarrujärjestelmän pidempi käyttöikä.
- Parannettu lämmönpoisto: Suurempi vastustuskyky ylikuumenemiselle.
- Laadukas työnjälki: NG-tuotemerkin taattu luotettavuus.
Valitse NG 1786XG -jarrulevy ja nauti turvallisesta ja mukavasta ajosta.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 5 kiinnitysreikää.

X - WAVE-tyyppinen levy
Aaltoilevalla ulkoreunalla varustettu jarrulevytyyppi. Tämä aaltoileva reuna parantaa jarrutustehoa, poistaa lämpöä, puhdistaa jarrupalat ja vähentää kulumista.

G - Alumiinikeskiö
Alumiinista valmistettu sisärengas vähentää jarrulevyn kokonaismassaa, mikä parantaa jarrutustehoa, vähentää tärinää, parantaa kestävyyttä ja tehostaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.