NG 1647G Kelluva Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
Etsitkö luotettavaa ja tehokasta jarrulevyä moottoripyörääsi tai skootteriisi? NG 1647G kelluva jarrulevy on täydellinen ratkaisu, jossa yhdistyvät innovatiivinen muotoilu ja korkealaatuinen työnjälki. NG-merkki on tae turvallisuudesta ja optimaalisesta suorituskyvystä kaikissa olosuhteissa.
Edistyksellistä Tekniikkaa Turvallisuutesi Takaamiseksi
NG 1647G -levyssä käytetään kelluvaa teknologiaa, joka minimoi muodonmuutosten riskin ja varmistaa tasaisen kosketuksen jarrupalojen kanssa. Levyn ulko-osa on liikkuva, mikä mahdollistaa sen mukautumisen paloihin, parantaen jarrutusvoimaa ja vähentäen tärinää. Lisäksi alumiininen keskiö vähentää levyn painoa, mikä parantaa lämmön haihtumista ja pidentää käyttöikää.
Tarkkuutta ja Kestävyyttä
NG 1647G jarrulevy on valmistettu tarkasti korkealaatuisista materiaaleista, mikä takaa sen lujuuden ja kulutuskestävyyden. Levyn ulkohalkaisija on 300 mm, sisähalkaisija 80 mm ja paksuus 5,5 mm. Levyissä on 5 kiinnitysreikää.
NG 1647G -Levyn Valinnan Edut:
- Lisääntynyt jarrutusvoima: Kelluva tekniikka ja alumiininen keskiö varmistavat optimaalisen kosketuksen paloihin ja vähentävät tärinää.
- Parempi lämmön haihtuminen: Alumiininen keskiö minimoi ylikuumenemisen riskin.
- Pidennetty käyttöikä: Korkealaatuiset materiaalit takaavat pitkäaikaisen käytön.
- Tarkka työnjälki: Sopii laajaan valikoimaan moottoripyöriä ja skoottereita.
- Turvallisuus ja luotettavuus: NG-merkki on synonyymi laadulle ja luottamukselle.
Valitse NG 1647G jarrulevy ja nauti turvallisesta ja mukavasta ajokokemuksesta.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 5 kiinnitysreikää.

G - Alumiinikeskiö
Alumiinista valmistettu sisärengas vähentää jarrulevyn kokonaismassaa, mikä parantaa jarrutustehoa, vähentää tärinää, parantaa kestävyyttä ja tehostaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.