NG 1465XG Kelluva Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
NG 1465XG kelluva jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden. Suunniteltu vaativille käyttäjille, jotka arvostavat luotettavuutta ja jarrutustarkkuutta. NG-brändi on synonyymi innovatiivisille ratkaisuille moottoripyörän osien alalla, ja 1465XG-levy on täydellinen esimerkki tästä.
Tärkeimmät Tuoteominaisuudet:
- Kelluva rakenne: Kaksiosainen rakenne liikkuvalla ulkolevyllä varmistaa optimaalisen kosketuksen jarrupalojen kanssa, eliminoi levyn vääntymisen ja parantaa jarrutusvoimaa.
- Alumiinikeskiö: Kevyt alumiinirengas vähentää levyn massaa, mikä parantaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia, vähentää tärinää ja tehostaa jarrutusta.
- Aaltoreuna: Innovatiivinen aaltoileva ulkoreuna parantaa lämmönpoistoa, jarrutustehoa ja vähentää myös jarrupalojen kulumista.
- Tarkka työnjälki: Korkealaatuiset materiaalit ja tarkka työnjälki takaavat pitkän käyttöiän ja luotettavuuden kaikissa olosuhteissa.
Tekniset Parametrit:
- Käyttötarkoitus: Etu
- Ulkohalkaisija: 320 mm
- Sisähalkaisija: 52 mm
- Levyn paksuus: 5 mm
- Kiinnitysreikien lukumäärä: 5
Käyttäjän Edut:
- Lisääntynyt jarrutusvoima
- Vähentynyt tärinä
- Parempi lämmönpoisto
- Pidempi jarrupalojen käyttöikä
- Korkea laatu ja luotettavuus
NG 1465XG jarrulevy on ihanteellinen valinta moottoripyöräilijöille, jotka etsivät korkeinta laatua ja suorituskykyä. Investointi turvallisuuteen ja ajomukavuuteen.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 5 kiinnitysreikää.

X - WAVE-tyyppinen levy
Aaltoilevalla ulkoreunalla varustettu jarrulevytyyppi. Tämä aaltoileva reuna parantaa jarrutustehoa, poistaa lämpöä, puhdistaa jarrupalat ja vähentää kulumista.

G - Alumiinikeskiö
Alumiinista valmistettu sisärengas vähentää jarrulevyn kokonaismassaa, mikä parantaa jarrutustehoa, vähentää tärinää, parantaa kestävyyttä ja tehostaa jarrujärjestelmän lämpöominaisuuksia.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.