NG 1258X Kelluva Jarrulevy - Luotettavuutta ja Suorituskykyä
NG 1258X kelluva jarrulevy takaa korkeimman laadun ja turvallisuuden tiellä. Suunniteltu vaativille käyttäjille, se tarjoaa erinomaisen jarrutusvoiman kaikissa olosuhteissa. NG-merkki on synonyymi luotettavuudelle ja innovatiivisille ratkaisuille moottoripyörien ja skoottereiden varaosien alalla.
Tarkkuutta ja Kestävyyttä
1258X-levy on valmistettu korkealaatuisista materiaaleista, jotka kestävät kulutusta ja korkeita lämpötiloja. Sen kelluva rakenne, joka koostuu kahdesta puslien yhdistämästä osasta, varmistaa optimaalisen sopivuuden jarrupaloille ja minimoi muodonmuutosten riskin. Aaltoileva ulkoreuna parantaa entisestään jarrutustehoa, haihduttaa lämpöä ja vähentää jarrupalojen kulumista.
Tärkeimmät Parametrit ja Hyödyt:
- Käyttötarkoitus: Etujarrulevy
- Valmistajan koodi: 1258X
- Tyyppi: WAVE-tyyppinen levy (aaltoileva reuna)
- Ulkoläpimitta: 320 mm
- Sisäläpimitta: 78 mm
- Levyn paksuus: 5 mm
- Kiinnitysreikien lukumäärä: 6
- Kiinnitysreiän halkaisija: 10,25 mm
- Kiinnityspuoli: Universaali (oikea tai vasen)
- Kelluva rakenne: Varmistaa paremman sopivuuden paloille ja minimoi muodonmuutoksia
- Aaltoileva reuna: Parantaa jarrutustehoa, haihduttaa lämpöä ja vähentää jarrupalojen kulumista
Valitse NG Laatua
NG 1258X -jarrulevy on investointi turvallisuuteen ja ajomukavuuteen. Valitsemalla NG-merkkisiä tuotteita valitset todistetun laadun ja innovatiiviset ratkaisut. Luota kokemukseen ja nauti turvallisesta matkasta.
Yleiset parametrit

Käyttötarkoitus przednia
Etujarrulevy.

Kiinnitysreikien määrä
Levyssä on 6 kiinnitysreikää.

Asennuspuoli prawa lub lewa - uniwersalna
Levy asennetaan ajoneuvon oikealle tai vasemmalle puolelle.

Valmistajan koodi
Valmistajan jarrulevyn tunnus: 1258X

X - WAVE-tyyppinen levy
Aaltoilevalla ulkoreunalla varustettu jarrulevytyyppi. Tämä aaltoileva reuna parantaa jarrutustehoa, poistaa lämpöä, puhdistaa jarrupalat ja vähentää kulumista.

Kelluva levy
Kelluva jarrulevy koostuu kahdesta osasta, jotka on yhdistetty holkeilla. Ulompi levy on liikkuva (kelluva), minkä ansiosta se ei taivu ja pystyy mukautumaan jarrupaloihin parantaen jarrutusvoimaa.